HYPR.
Huisstijl, website en vormgeving
Via HYPR kunnen landelijke adverteerders en bureaus in één keer de digitale platformen van alle huis-aan-huis uitgevers in Nederland inschakelen.
Voorafgaand aan de livegang eind 2022, moest er veel gebeuren. Het Mediacentrum is zeer betrokken geweest bij de opstart van het merk.
Huisstijl
Dit landelijke platform had een krachtige huisstijl nodig. De huisstijl van HYPR is ontwikkeld door Het Mediacentrum. De horizontale elementen in het woord staan alle op één (lage) lijn, want HYPR is laagdrempelig, houdt zich bezig met journalistiek en de uitgevers achter dit platform zitten op één lijn. De punt maakt het woordmerk af: zo is het en niet anders (punt uit)!
Ook de aantrekkelijke en doelgerichte website hypr.nl hebben we mogen maken; van design tot en met de uiteindelijke bouw. Daarnaast zijn er nog andere uitingen (zoals een Powerpointformat) gemaakt in de herkenbare HYPR-stijl.